Sådan logger du på Aula

Aula er den primære måde, vi kommunikerer mellem skole og hjem. Aula gør det overskueligt for dig at følge med i dit barns hverdag i skolen. Aula er også et sikkert it-system, som passer godt på dine oplysninger.

Kom i gang med Aula
Du logger på Aula via www.aula.dk eller på mobil/tablet via app’en, som kan hentes i App Store eller Google Play (søg på ”Aula” eller "Netcompany"):

• Via hjemmeside www.aula.dk: Log på med MitID første gang og herefter dit unilogin.
  • Via app: Log på med MitID første gang, og herefter kan du vælge en selvvalgt kode eller ansigtsgenkendelse, hvis din enhed understøtter dette.

Første gang du logger på Aula, vil du blive bedt om at udfylde diverse kontaktinformationer, behov for notifikationer og tage stilling til samtykker relateret til dit barn.

Vejledning til brug af Aula findes på www.nyborg.dk/aula og www.aulainfo.dk. eller se nedenstående vedlagte vejledning.

Derudover er du altid velkommen til at kontakte dit barns lærere eller Birkhovedskolens kontor.

Vejledning til at logge på Aula 2023.pdf